guldfeber


Kommentarer
Postat av: Adrian

Fyfan vad häftigt det ser ut, är verkligen avundsjuk. du ser faktiskt inte så smal ut som jag trodde att du skulle göra. Ha det så bra så syns vi i maj. om inte annat hör jag av mig om jag ska åka till Thailand så kanske vi kan mötas där om du inte har andra saker planerade, fasst det kanske inte är så mycket planera där nere=D

2010-02-18 @ 15:16:48
Postat av: hedin

det ar jakligt harligt! jag blir bara smalare och smalare kanner jag. vager nog 60 kg nar jag kommer hem :P

Vi aker nog till thailand nu i slutet pa feb med sikte pa tatueringsfestivalen i wat bang phra. blir val dar 1 eller 2 veckor kanske, men det ar inte sakert an.

2010-02-19 @ 07:23:32
Postat av: hedin

det ar jakligt harligt! jag blir bara smalare och smalare kanner jag. vager nog 60 kg nar jag kommer hem :P

Vi aker nog till thailand nu i slutet pa feb med sikte pa tatueringsfestivalen i wat bang phra. blir val dar 1 eller 2 veckor kanske, men det ar inte sakert an.

2010-02-19 @ 07:24:20
Postat av: Anonym

hehe, fyfan:P aa vi åker nog snart vi med, det är ingenting säkert än.. kanske blir om 2 veckor i såna fall:) ok, är det en stor festival eller?

2010-02-20 @ 13:57:36
Postat av: Anonym

visst ligger wat bang phra vid eller ungerfär vid bangkok?

2010-02-22 @ 08:59:15
Postat av: veronica

Hej gubben! :) allt är bara bra här, samma hedemora som du lämnade, har inte hänt något. Förutom då all jävla snö som bara vräker ner! haha, det är total kaos överallt! all tågtrafik är inställt, vi har inte haft så mkt snö på 40år säger dom. Japp! Nu har vi äntligen fått fingrarna ur och bokat oss en resa. Vi lär ju passa på nu ;) hehe. hoppas du har det bra, vi tänker på dig! Skit kul att du har ringt!! vart får du internet ifrån? Jag är inte nå avundsjuk på dig, knappt nå :D puss o kram! och du, TA HAND OM DIG!

2010-02-25 @ 16:26:17
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0